Monday, March 8, 2010

Sambutan Hari Lahir Di Taska MPK




Selamat Hari Lahir Maryam pada 05 Mac 2010 yang ke 5 tahun, semoga dimurahkan rezeki, jadi anak yang solehah,panjang umur dan diberkati Allah S.W.T. Sambut hari lahir Maryam beli kek sahaja hantar ke Taska dia..skang ni ramai plak la minat n suka makan kek pandan layer tu..ada juga la yang tempah nak buat hari lahir anak dia. Memang sedap kek tu, rugi tak rasa. Maryam ni selagi tak bawak kek kat taska dia, selagi tu ler dia tanye. Supplier kek tu sapa lagi kalu bukan cik, kakak aku. Katanya hadiah hari lahir Maryam kek tu, tiap2 tahun seronok ler Maryam dapat hadiah kek jer..save buget aku hehe..

Ni tak tau ler bila nak wat sekali ngan Irdina, anak saudara aku..Hari lahir dia 04 Mac, jadi adik aku nak buat sekali ler ingat..Maryam apa lagi bila dah tau nak buat sekali ngan Dina selalu ler menanya (bila nak buat?).Tengok ler buget cukup boleh buat hujung bulan ni ker..hehe

Tunggu juga orang Qatar sponsor..haha

2 comments:

  1. jgn lupe aku yang bawak kek tu
    bisnes ckit
    kalau org nak oder
    oder kat aku
    up ckit hege.beso tu rm40 ok ler

    ReplyDelete
  2. "SELAMAT HARI LAHIR" BABYYAM...
    Sori..la..baru ni wish....
    nak hadiah????he..he...he..

    ReplyDelete