Sunday, February 21, 2010

Kenduri kahwin sepupu....






Hari ni 20/02/2010 sepupu aku kahwin...Ramai ler sedara mara datang. Iyer lah masa ni la nak jumpa dengan sedara mara terdekat..sempat juga lah ambik gambar sebahagian dari keluarga aku..Tapi aku memang lupe betul nak ambik gambar mak sedara, sepupu2 yang lain,kakak aku yang paling sibok tu..cik dan long. Anak2 sedara dan anak aku yang duk main kolam ikan pak ngah. Adui habis nyer pasir n segala mende buat masuk dalam kolam tu..Layan jer budak2 tu sebenarnya, jangan sampai masuk dalam kolam tu sudah...risau gak aku sebenarnya dengan anak2 aku terutamanya adam..hehehe. Kolam pak ngah tu bukan cam kolam ikan jer..cam kolam renang..patut ler si adam tu geram jer nak masuk dalam...Aku sebok gak sebenarnya, tapi sebok awasi mereka..dengan kakak plak sama sebok nak tengok pengantin..terpaksa lah aku tolong ngantar n letak kasut dia kat tempat lebih senang dia nak pakai..maklum lah ramai orang, lagi pun dia tu lesen L..hehehe

Kat sini ada ler skit2 gambar yang sempat aku ambik..sebenarnya camera aku lupe nak caj batery..tu yang kedekut nak ambik banyak gambar tu..tengok ler yer

No comments:

Post a Comment